uteliaitten määärä :33

sunnuntai 15. tammikuuta 2012

se ihana tunne...

  +  ♂  =  ❤
ღ Ajattelin vähä puhuu ihastumisesta ja rakkaudesta ღ

Mulle rakkaus ja ihastuminen tarkottaa paljon tunteita ja erillaisia tuntemuksia!
Jos on ihastunu ni ajattelee kokoajan sitä ihastusta! (: Sit ku näät sen jossai kaupassa tai kävelee vastaa sun sydän hakkaa ihan viimisiä vetoja ! Ihastumisen tunne on oikeeestaa aika ihana! Sen ihastumisen mulla ainakin huomaa siitää ku vihot alkaa täyttyy se Oikean nimesta ja sydämmistä(:

"Pitkiä katseita,
merkitseviä hymyjä
ja kuumotusta mahanpohjassa
– rakkautta ensi silmäyksellä.
Vai sittenkin silkkaa biologiaa?"

nyt vähän tästä päivästä :33 mä oo ollu melki koko pv:n kotona.. (: paitti et kävin ninalla tossa illalla poikkeemassa.. juteltii niitä näitä ja sen sellasta.. muuten oonki istunu koko pv:n kotona... huomenna! huomenna on se toisaalta kauan odotettu pv... mut toisaalta en ikinä haluis huomisen tulevan.. jotku saatto jo arvatakkin että kyseessä on työssäoppiminen... Kyllä... mä vielä kaiken lisäksi unohdin kokkipuvun kotiin... :oo en tie mitä teen jos täytyy sittekki olla se puku... :oo kuukausi on pitkä aika...  en nnää mun ihanii ystävii ja ihastusta kuukauteen ! :(  oli tosi surullista lähtee perjantaina asuntolalta vedet silmissä ja jättää ne ihanat ihmiset sinne.. ;(  noooo kyl se kuukausi siit sit ku pääsee alkuu :) ja sit näkee taasen näitä ihanii sulosii ihmisii (: : : : : !!! 
äää.. pikkasen kyllä jännittää ! Toivottakaa onneee :3 mut nyt kattoo toi leffa ja sit koisii ! 
hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti