uteliaitten määärä :33

lauantai 14. tammikuuta 2012

How can it be this hard?

En oikee tie mistä tän postauksen alottasin. No olin eile nuokkarilla ja näin siellä ninan.. Se ei puhunu mulle mitää :c mietin välillä miks ihmisten pitää muuttuu rakkaansa takia.. Se kesä oli unohtumaton.. Oltiin paljon yhdessä.. puhuttiin, itkettiin & naurettiin.. miksen nää niitä päiviä enäää... :c? 
nyt ku alotettii näin synkällä ni vois sillä jatkaakki... mä tosiaan asun asuntolalla.. Siellä on erikseen tyttöjen ja poikien puolet.. olen nyt pari viime päivää viihtynyt poikien puolella.. No nythän kaikki veti johtopäätlkset että olis säätöö henkilön X kanssa... (pakkohan se on myyöntää että tää kyseine jäbä on ihan sairaan sulonen<3) mut äääh... tuntuu et se ei anna mitääää vastakaikuu... en sit tie mitä pitäs tehä!? kertokaa tein kokemuksii?!<3
alkaa tuntuu silt et luovutan.. en etsi ketään.. joku mut etsiköööön.! :''C
jos nyt vaihtas iloseen aiheesee :) 
mä oon vihdoin pääättäny et värjään hiusket mustaks ja vaihtasin tyylini kokonaan!! :)) <3 mä oon normaalisti ollu osittain pienen pieni emo, mutta nyt vaihdan sen kokonaan!!(: en jaska enää olla se normaali pieni emo :33 tähän loppuun muutama kuva siitä millainen haluisin olla!(:

"mä niin tykkään tän tytön meikeistä!"
 
 
"näää lävistykset täs kuvas on ihanii!"


"ihanat hiusket!"
 

"tääki lävistys on ihana!"

saa laittaa linkkejä tulemaaan mieli lävistyksistä, sun muista asioista mistä tykkäätte :33  
mutta jos nyt menis nukkuu et jaksais huomenna!



"Sä taivaan valo sytytit mut uudestaan
Rakkauteni liekin elämäni tulen juuresta
Kuuleman mukaan sä pelastit mun henkeni
Olin vääril raiteil olit suojelusenkeli"
 
 "Moni kaunis kuolevainen kolhii jalkojaan
käännytkö minun puoleen jos se satuttaa
ja jäädään nukkumaan
radiosta meidän laulu lumen sulattaa"
 
 "Mitä jos sateen jälkeen ei olekaan auringon paistetta?
Mitä jos ei olekkaan naurua voittamassa kipua?
En halua ryömiä tässä hiljaisessa epätoivossa
Mutta jos se kaikki päättyy, kuinka se voisi olla reilua?
Kuinka se voisi olla reilua?"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti